Ayrılık Sözleri, Ayrılık Mesajları



Ayrılık sözleri ayrılık mesajları yazımızda en güzel en anlamlı ayrılık sözlerini bulabilirsiniz.


Sen gittin gideli ayrılık rüzgârları esti buradan, Kalbim Hala Seni Bekliyor, Senin İçin Çarpıyor.


Ayrılık aşkı büyütür diyorlar, bilmiyorlar ki sen gittiğinde beri kalbim ağrıyor, Aşk zaten bende büyüktü sen yoktun hayatımda.


Ellerimi bırakma, Seni seviyorum diyişini özledim. Madem artık sevmiyorsun gidişini seyrederim.


Hüzün içim de saklı sen gittiğinden beri. Kokun ise hala yatağımın bir ucunda.


Ayrılık Her ne kadar acıtsa da içini unutma bir yerlerde bekleyen var seni.


Düşman gibi bakıyorsun bana oysa nerde o masum eski bakışlar, sevmediğini söylüyorsun bana nerede o eski âşıklar.

Hasret aldı benden beni, sen gidince uzaklara, Oralardan haber var mı benden sana? Yine kuşlar aşk şarkıları mırıldanıyor mu? O zaman selam söyle onlara.


Aşk, iki kişi arasında yaşansa da tek kişiyi hançerler, biri ölür biri yaşar.


Ayrılık acıdır, her insan taşıyamaz sevgi bağlılık yapsa da bu yürek seni anlamaz.


Ayrıldık o kadar yalvardın bana. Sana geri dönmem anlamadın mı hala? O eski ben, ben değilim şimdi yaptıklarınla kal baş başa


Yalan mıydı bakışın, beni inandırışın. Başkasına da Şimdi aynı sözleri mi söylüyorsun? Ona da mı Git Diyorsun? Ama Bilmiyorsun Gidişim dağları bile devirir.


Kaç Gün oldu Sen gideli, Kokun hala yanımda. Dönsen diyorum bana Ayrılık rüzgârları esti senden bana.


Sen gittikten sonra üstüne bir çizik attım, Senin bana kazık attığın gibi.


Öfke insanı yer ve bitirir, bak sen bizi bitirdin. Bari yalan söylemeseydin gül yüzlüm. Aşk ikimizi de ezdi gitti.


İnsanlar ayrıldıktan sonra sevmiyorum diyorlar. Çok yanlış bir söz bu.  Daha da beterini diyeceksin ki dönüşü olmasın.


Sensiz aç ve susuzum ama yine de sana dönmem, Hasretinden yansa da kalbim artık senin için ölmem.


Gidenin arkasından el salla ki gelmeye yüzü bir daha olmasın, ayrılık sonrası ağla ki sevinç çığlıkları az kalsın.


Kaç bahar geçti sen gittiğinden beri, fakat baharın o tatlı yanı artık bana acı geliyor.


Sobelenmek istiyorsun diye kaçıyorsun. Bilmiyorsun ki ebeyi ben değil başkası yaptın.

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder